
مرکز تماس کال تک
کال تک از سال 1397 با هدف ارائه خدمات ارتباط با مشتریان راه اندازی شد. هسته اولیه شرکت از متخصصان و کارشناسان حوزه خدمات مشتریان و برپایه تجربیات موجود شکل گرفت.
کال تک در طی سال ها تلاش و استفاده از بهترین الگوهای جهانی سعی در خلق ” تجربه مشتری ” برای مشتریان سازمانی است و از به روزترین ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات و نیز تیم های کاری حرفه ای تشکیل شده است.
کال تک اعتقاد دارد که بال سازمان های همراه خود است که به پیشرفت و دستیابی به اهداف آنها سرعت می دهد.
خانواده کال تک
همه ما برای ارائه خدمات با کیفیت کنار هم هستیم







تایم لاین خانواده کال تک
تیم کال تک با همه بالا و پایینهای مسیر خود، تا به اینجا سربلند به گذشته خود نگاه میکند.







ارزش های بنیادین ما
کار تیمی
دارای تیمهای حرفهای و تخصصی (تیم سرپرستی، تیم کیفیت، تیم فرآیند، تیم IT)
توسعه گرایی
ارائه مشاوره و راهکارهای لازم جهت راهاندازی و مدیریت مرکز ارتباط با مشتری
خلق تجربه لذت بخش
خلق تجربه لذت بخش برای مشتری، قبل از دانش و تخصص یک رویکرد و فرهنگ است
پاسخگویی سریع
به نیاز مشتری در کمترین زمان پاسخ دهید، همه چیز درست می شود .
هدف مشترک
ما و مشتریانمان یک مسیر و هدف مشترک داریم.
بهتر از عالی
عالی بودن کافی نیست، همیشه راه های بهتر و سریعتر و ساده تر برای انجام کارها وجود دارد .
ماموریت کال تک
ارزش آفرینی برای سازمان ها با ارائه بسته کامل، سفارشی و منحصر به فرد خدمات مشتریان همراه با خلق تجربه به یادماندنی برای مشتری در راستای
تحقق اهداف سازمان و تسهیل مسیر توسعه و پیشرفت آن ها
