مرکز تماس کال تک با تجربه چند ساله و تخصصی به دنبال ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان کسب و کارها و سازمان است.
سرویسهای متنوع کال تک میتواند نیازهای سازمانها رو برآورده و راهکاری را با توجه نیازها طراحی و پیادهسازی کند.
مزایای استفاده از خدمات مرکز تماس کال تک
دارای تیمهای حرفهای و تخصصی (تیم سرپرستی، تیم کیفیت، تیم فرآیند، تیم IT)
طراحی و بهبود فرآیندها به صورت سفارشی با کمترین زمان و هزینه
ارائه مشاوره و راهکارهای لازم جهت راهاندازی و مدیریت مرکز ارتباط با مشتری
ارائه گزارشات مدون و هوشمند با قابلیت شخصیسازی مطابق نیاز
دسترسی رایگان به سامانه نرمافزاری مورد نیاز- BI, CRM, IVR, BPMS
طراحی فرآیندهای BPO در لایه های عمومی و تخصصی و فوق تخصصی (لایه های 1 و 2 و 3)
ارائه مشاوره در زمان اجرای پروژه برای کاهش هزینه ها، افزایش رضایت مشتری و ...
ارائه گزارشات تحلیلی در مقاطع زمانی مختلف و ارائه پیشنهادات بهبود (کیفی، کمی و مالی)
توسعه و هوشمندسازی نرم افزارهای بنیادی برپایه AI و ارائه آنها بر روی سرویس
نرمافزارها و تیمهای مرکز تماس کال تک
طراحی و مدیریت فرآیند با BPMS
این سیستم مبتنی بر بهروزترین نسخه استاندارد BPMN، با هدف مدیریت و بهبود فرآیندهای مرتبط با خدمات مشتریان در پروژهها مورد استفاده قرار میگیرد.

سیستم تلفنی IVR
سیستم IVR هوشمند با ارائه سیستم تلفن گویا و مسیریابی دقیق تماس به صورت خودکار به کسب و کارها کمک میکند تا زمان انتظار مخاطب را کاهش داده و بر اساس نیاز، مخاطب را به مرتبطترین کارشناس متصل کنند.

مدیریت مشتریان با CRM
در سامانه CRM که در اختیار کارشناسان پروژه قرار می گیرد، تمام اطلاعات موردنیاز پروژه و تیکت های لازم به صورت سفارشی ثبت و ضبط می شود. همچنین کلیه مکالمات از طریق همین سامانه قابل شنود و بررسی است و گزارشهای لازم قابل استخراج میباشد.

گزارشات هوشمند با BI
در سامانه گزارشدهی هوشمند BI (هوش تجاری)که در اختیار تیم مدیریتی پروژه قرار میگیرد، تمام گزارشهای مورد نیاز به صورت اختصاصی و مختص پروژه طراحی شده و در قالب گرافیکهای لازم، به صورت آنلاین قابل مشاهده است.

اکانت منیجر
پس از انعقاد قرارداد، با هدف سهولت در ارتباط و بیان مشکلات و دغدغههای کارفرما، یک اکانت منیجر اختصاصی که به عبارتی نماینده کارفرما در مرکز تماس کال تک است، در نظر گرفته میشود و دغدغههای موجود را به تیمهای دیگر انتقال داده و اطمینان حاصل میکند که کار به بهترین شکل ممکن انجام میشود.

تیم عملیات
به صورت کلی واحد عملیات، مسئولیت مدیریت همه فرآیندهای سازمان را بر عهده دارد. مهمترین وظایف این واحد عبارتند از:
- طراحی فرآیندها
- پیادهسازی فرآیندها
- مدیریت و بهبود فرآیندها

تیم سرپرستی
در مرکز تماس کال تک برای هر محصول با توجه به حجم خدمات مشتریان و تعداد کارشناسان مورد نیاز یک یا چند سرپرست در نظر گرفته میشود تا به بهترین شکل ممکن ارائه خدمات به مشتریان آن محصول انجام شود. وظیفه اصلی سرپرست مرکز تماس، مدیریت کارشناسان، راهنمایی آنها و تحلیل و بررسی گزارشات است.

تیم کیفیت
تیم کیفیت در مرکز تماس کال تک، شامل ۳ واحد زیر است:
- تضمین کیفیت: که وظیفه ایجاد دستورالعملها و مستندات آموزشی را دارد.
- آموزش: وظیفه آموزش کارشناسان بر اساس مستندات آموزشی آماده شده را دارد که شامل مهارتهای نرم و فنی میشود.
- کنترل کیفیت: این واحد با شنود تماسها وظیفه بازخورد و بهبود عملکرد کارشناسان را بر عهده دارد.
