راهکار مشاوره و بهبود کیفیت
خدمات مشاوره تخصصی
- ایجاد ساختار پشتیبانی (سیاست های ارتباط با مشتریان، مدیریت نیروی کار، لایه بندی، تیم بندی و وظیفه بندی)
- ایجاد واحد کیفیت (ساختار مستندسازی، ساختار آموزش، ساختار ارزیابی کیفی، ساختار بازخورد کیفی)
- ایجاد واحد سرپرستی (ساختار ارزیابی کمی، ساختار بازخورد کمی، ساختار مدیریت منابع انسانی، ساختار گزارشات)
خدمات تخصصی طراحی و پیاده سازی فرآیندها
- شناسایی و طراحی فرآیندها
- مستندسازی فرآیندها
- پیاده سازی فنی فرآیندها
- مدیریت و پیاده سازی فنی ابزارها
ارائه ابزارها و خدمات پیاده سازی فنی
- نرمافزار CRM، IVR، BPMS، Business intelligence
- پیادهسازی نرمافزارها برای کسب و کارها
- آموزش کار با نرمافزارها
مزایای استفاده از خدمات مرکز تماس کال تک
انجام مشاوره توسط تیمهای متخصص هر بخش
ارائه پیشنهادهای عملی منطبق بر نیازهای کسب و کار
ارائه راهکارهای لازم جهت راهاندازی و مدیریت مرکز ارتباط با مشتری
ایجاد و ارائه مستندات کارشناسی شده در زمینه فرآیندها و آموزش
نظارت بر اجرای فرآیندها و ارائه راهکارهای بهبود مستمر
برای دریافت آخرین خدمات و راهکارهای کال تک میتوانید بروشور زیر را دریافت نمایید

کانالهای ارائه خدمات در مرکز تماس کال تک
برای اجرای فرآیند برونسپاری مرکز تماس با مشاورین کال تک ارتباط بگیرید: