مطالب تخصصی در زمینه خدمات مشتریان و مرکز تماس
آخرین مطالب مجله کال تک

RPA چیست و چگونه از آن در مرکز تماس استفاده میشود؟
دی 29, 1402
RPA و اهمیت آن در مرکز تماس در طی سالهای اخیر با رشد چشمگیر تکنولوژی، دانشمندان همواره درتلاش بودند تا

تجربه مشتری (CX) چیست؟راهنمای کامل بهبود تجربه مشتریان
دی 16, 1402
تجربه مشتری چیست و چرا اهمیت دارد؟ما در دنیایی زندگی می کنیم که صدای مشتری بسیار بیشتر از قبل حائز

موثرترین روش مدیریت مرکز تماس
دی 9, 1402
موثرترین روش مدیریت مرکز تماس هدفی بسیار مهم برای هر مدیر مرکز تماس است که میخواهد به توسعه پایدار و

تفاوت BPO و خدمات مرکز تماس
دی 2, 1402
تفاوت BPO و مرکز تماس در چه چیزی است؟ BPO و مرکز تماس، صنایعی هستند که به سرعت در حال