بلاگ ها
اینجا جایی است که درباره موضوعات مختلف آموزشی، مهارتی و سازمانی می نویسیم تا به شما کمک کنیم راحت تر یاد بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید.

مقاله
RPA چیست و چگونه از آن در مرکز تماس استفاده میشود؟
RPA و اهمیت آن در مرکز تماس در طی سالهای اخیر با رشد چشمگیر تکنولوژی، دانشمندان همواره درتلاش بودند تا
1402-10-29

مبانی مرکز تماس
تجربه مشتری (CX) چیست؟راهنمای کامل بهبود تجربه مشتریان
تجربه مشتری چیست و چرا اهمیت دارد؟ما در دنیایی زندگی می کنیم که صدای مشتری بسیار بیشتر از قبل حائز
1402-10-16

مفاهیم مدیریتی مرکز تماس
موثرترین روش مدیریت مرکز تماس
موثرترین روش مدیریت مرکز تماس هدفی بسیار مهم برای هر مدیر مرکز تماس است که میخواهد به توسعه پایدار و
1402-10-09

مفاهیم مدیریتی مرکز تماس
تفاوت BPO و خدمات مرکز تماس
تفاوت BPO و مرکز تماس در چه چیزی است؟ BPO و مرکز تماس، صنایعی هستند که به سرعت در حال
1402-10-02

مفاهیم مدیریتی مرکز تماس
مرکز تماس Omni-Channel چیست؟ چرا برای کسب و کار شما مهم است؟
مرکز تماس Omni-Channel چیست (و چرا برای کسب و کار شما مهم است)؟ شرکتها برای پاسخ به نیازهای مشتریان خود
1402-09-25

مفاهیم مدیریتی مرکز تماس
مدیریت اوج ترافیک در مرکز تماس و چگونگی افزایش کیفیت
مدیریت اوج ترافیک در مرکز تماس و چگونگی افزایش کیفیت کمپین های بلک فرایدی، کمپین های یلدا، کمپین های نوروز،
1402-09-18