بلاگ ها
اینجا جایی است که درباره موضوعات مختلف آموزشی، مهارتی و سازمانی می نویسیم تا به شما کمک کنیم راحت تر یاد بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید.

استانداردهای مرکز تماس
مرکز تماس یا کال سنتر (call center) بخش جداییناپذیر از یک سازمان میباشد و شاید بسیاری از ما خدمات مرکز

شرح وظایف و استخدام کارشناس مرکز تماس + اینفوگرافی
از وظایف اصلی کارمندان مرکز تماس، پشتیبانی با کیفیت بالای مشتریان میباشد. برای انجام این کار مهم، قدرت یادگیری و به خاطر سپردن حجم بالای اطلاعات در خصوص مسائل فنی از ویژگیهای مهم یک کارمند میباشد. همچنین سرعت انتقال و درک صحیح مطالب نیز به دنبال قدرت یادگیری از ویژگیهای مهم به شمار میآید.

آشنایی با برونسپاری فرآیند کسب و کار (PBO)
برونسپاری فرآیند کسب و کار یا BPO (BUSINESS PROCESS OUTSOURCING)، قراردادی است که میان شرکت شما و شرکت دیگری بسته میشود تا بخشی از وظایف، عملیات، کار یا فرآیندی که قرار بوده است توسط کارمندان شرکت شما انجام شود، در مدت زمان مشخصی توسط آن شرکت انجام میگیرد.

برونسپاری مرکز تماس کال تک در زومیت
برون سپاری خدمات ارتباط با مشتریان چه تاثیری بر توسعه کسب و کار های نو پا می گذارد؟ کال

بهترین راهکار برای بازاریابی تلفنی پربازده
بازاریابی تلفنی در سازمانها و ادارات امروزی به امری بسیار ضروری برای جلب مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به مشتریان

۳ قدم برای فروش تلفنی موفق تر
فروش تلفنی یک دپارتمان بسیار ضروری در همه سازمان ها و کسب و کارها برای سهولت در امر فروش و