بلاگ ها
اینجا جایی است که درباره موضوعات مختلف آموزشی، مهارتی و سازمانی می نویسیم تا به شما کمک کنیم راحت تر یاد بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید.

مفاهیم مدیریتی مرکز تماس
NPS چیست؟ چگونه می توان آن را با هوش مصنوعی بهبود بخشید
NPS یا امتیاز خالص پروموتر چیست؟ رضایت مشتری کلید موفقیت هر کسب و کاری است. اگر به دنبال ابزاری برای
1402-09-11

مفاهیم مدیریتی مرکز تماس
نحوه جمع آوری بازخورد مشتریان در کالسنتر
نحوه جمع آوری بازخورد مشتریان در کالسنتر: کسب و کارهایی که به دنبال جمع آوری بازخورد مشتریان هستند، همواره باعث
1402-09-04

مبانی مرکز تماس
After Call Work (ACW) چیست و چگونه می توان آن را بهبود بخشید؟
After Call Work (ACW) چیست؟ کار پس از تماس (ACW) به فعالیتهایی اشاره میکند که توسط یک کارشناس خدمات مشتری
1402-08-27

مفاهیم مدیریتی مرکز تماس
ChatGPT در مرکز تماس : انقلابی در خدمات مشتری
ChatGPT در مرکز تماس انقلابی در عملیات مرکز تماس، ارائه خدمات 24 ساعته، افزایش کارایی و تعاملات شخصی با مشتری
1402-08-20

مفاهیم مدیریتی مرکز تماس
بهبود رضایت مشتری و ایجاد ارزش افزوده با هوش مصنوعی در مرکز تماس
هوش مصنوعی در مرکز تماس چگونه بر خدمات مشتری تأثیر میگذارد؟ در محیط رقابتی کسب و کار امروز، تجربه مشتری
1402-08-13
