بلاگ ها
اینجا جایی است که درباره موضوعات مختلف آموزشی، مهارتی و سازمانی می نویسیم تا به شما کمک کنیم راحت تر یاد بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید.

اصلی ترین روش افزایش بهره وری در مرکز تماس: AHT
میانگین زمان رسیدگی به هر تماس (AHT) چیست؟ امروزه با توجه به مسایل اقتصادی، تمامی کسب و کارها در تلاش

مرکز تماس مجازی چیست و چه مزایایی دارد؟
چگونه یک مرکز تماس حرفه ایی برای کسب و کارتان داشته باشید؟ مرکز تماس مجازی عمدتا جهت رسیدگی به تماسهای

استراتژی های موثر خدمات مشتری جهت رشد کسب و کار
استراتژی های موثر خدمات مشتری سنگ بنای یک تجارت موفق است. حتی اگر محصولات یا خدمات سازمان استثنایی باشند، اگر

تاثیر هوش هیجانی در بهبود عملکرد کارکنان مرکز تماس
استفاده از هوش هیجانی در تعاملات مرکز تماس می تواند خدمات مشتری را به طور قابل توجهی بهبود بخشد. کارشناسان

تحولات نسل آینده مرکز تماس |پیشرفت ها و تکنولوژی های روز
آینده مراکز تماس به سرعت در حال تحول است زیرا پیشرفتهای هوش مصنوعی (AI) شروع به تغییر نحوه تعامل مشتریان

گیمیفیکیشن راهی برای افزایش عملکرد و رضایت مشتری در مرکز تماس
گیمیفیکیشن در مرکز تماس چیست؟ گیمیفیکیشن مرکز تماس به معنی بکارگیری اصول و طراحی بازی برای تبدیل محیط مرسوم مرکز