بلاگ ها

اینجا جایی است که درباره موضوعات مختلف آموزشی، مهارتی و سازمانی می نویسیم تا به شما کمک کنیم راحت تر یاد بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید.

call tech.ir 21 - بلاگ - کال تک
بلاگ

کال سنتر چیست؟

کالسنتر چیست؟ کال سنترها یا همان مراکز تماس برای ارتقای کیفیت خدمات مشتریان ورشد کسب و کارها ضروری هستند. طبق

ادامه مطلب
call tech.ir 22 - بلاگ - کال تک
راهنمای خدمات مشتریان

خدمات مشتریان تلفنی | چرا و چگونه؟

در این مقاله با در مورد این صحبت می‌کنیم که چرا خدمات مشتریان تلفنی، یکی از بهترین راه‌های افزایش بهره‌وری و اثربخشی برای تیم ما است.  چرا بیشتر مشتریان هنوز ارتباطات تلفنی را ترجیح می‌دهند؟ چطور به کمک تلفن سطح خدمات مشتریان را افزایش دهیم؟

ادامه مطلب
call tech.ir 23 - بلاگ - کال تک
مبانی مرکز تماس

AWT (میانگین زمان انتظار) چیست؟ چگونه به بهبود عملکرد مرکز تماس کمک می‌کند؟

یکی از معیارهای مهم در سنجش عملکرد مرکز تماس، میانگین زمان انتظار (Average Waiting Time) یا AWT است. AWT به میانگین زمانی اشاره دارد که مشتریان در صف انتظار مرکز تماس قرار می‌گیرند قبل از اینکه به یک کارشناس خدمات مشتری برسند.

ادامه مطلب
call tech.ir 25 - بلاگ - کال تک
مهارت‌های مرکز تماس

قدرت کلمات: اهمیت انتخاب کلمات در ارتباط با مشتریان

هر چند انتخاب کلمات در ارتباط با مشتریان ممکن است به نظر ساده و غیرقابل توجه بیاید، اما واقعیت این است که کلمات قدرت بیان و انتقال احساسات و مفاهیم را دارند و توانایی ایجاد تأثیر بزرگی بر روی روحیه و رفتار مشتریان دارند.

ادامه مطلب
call tech.ir 24 - بلاگ - کال تک
مبانی مرکز تماس

CES چیست؟ | چرا باید نرخ تلاش مشتری را اندازه‌گیری کنیم؟

رای اندازه‌گیری سادگی خدمات و محصولات ارائه شده به مشتریان، مفهوم CES (Customer Effort Score) به وجود آمده است. این مفهوم، به کمک یک پرسش‌نامه کوتاه، میزان تلاش مشتری باید برای دریافت خدمات و محصولات از شما به کار بگیرد را اندازه‌گیری می‌کند. این مقدار در نهایت به صورت امتیاز برای هر مشتری محاسبه و بررسی می‌شود. در این مقاله به بررسی دقیق مفهوم CES و اهمیت آن برای کسب‌وکارها خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب