بلاگ ها
اینجا جایی است که درباره موضوعات مختلف آموزشی، مهارتی و سازمانی می نویسیم تا به شما کمک کنیم راحت تر یاد بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید.

مهارت های تلفنی | ۵ نکته طلایی برای یک کارشناس مرکز تماس
مهارت های تلفنی از جمله مهمترین عوامل موفقیت در هر سازمانی هستند، به ویژه در مراکز تماس، جایی که بسیاری از مشتریان با کارشناسان مرکز تماس ارتباط برقرار می کنند. این ارتباطات باید با دقت، حرفهایترین و دوستانهترین شکل ممکن صورت گیرد.

مزیتهای استفاده از خدمات مرکز تماس
امروزه با توجه به رقابت فراگیر در صنعت و بازارهای مختلف، رضایت مشتریان و ارائه خدمات با کیفیت به یکی از مهمترین عوامل برای بقای شرکتها تبدیل شده است.

نقش ها و مسئولیت ها در مرکز تماس
هر مرکز تماس، نقشهایی دارد که استاندارد هستند. درحالیکه برخی نقشها بسته به بزرگی مرکز تماس و نیاز شرکت میتوانند تغییر کنند. هر نقش در مرکز تماس یک سری خدماتی را بر اساس نیاز شرکت ارائه میدهد.

FCR چیست؟ چطور FCR را بهبود دهیم؟
متریک FCR (First Contact Resolution) یکی از KPIهای مهم مرکز تماس است که به حل مشتریان در اولین ارتباط اشاره

چگونه رضایت مشتری را بهبود دهیم؟
بیش از ۵۰ درصد مصرفکنندگان گفتهاند که بهخاطر فقط یک تجربه بد در خدمات مشتریان، به سمت رقبای کسب و کار حرکت کردهاند. به این معنی که بهبود رضایت مشتری، یک پارامتر کلیدی در موفقیت و سلامت کسب و کارها است.

نگرش مثبت در مرکز تماس
خدمات مشتری، مهمترین دلیل شکلگیری مراکز تماس است. وظیفه اصلی کارشناسان مرکز تماس دریافت تماسهای مشتریان و پاسخگویی به سوالات آنها است. به عنوان یک کارشناس، اگر نتوانید به مشتریان توجه کنید یا خدمات ارائه دهید، فقط مشتریان ناامیدی خواهید داشت که هر روز از شما دورتر میشوند.