بلاگ ها

اینجا جایی است که درباره موضوعات مختلف آموزشی، مهارتی و سازمانی می نویسیم تا به شما کمک کنیم راحت تر یاد بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید.

call tech.ir 28 - بلاگ - کال تک
مهارت‌های مرکز تماس

مهارت های تلفنی | ۵ نکته طلایی برای یک کارشناس مرکز تماس

مهارت های تلفنی از جمله مهمترین عوامل موفقیت در هر سازمانی هستند، به ویژه در مراکز تماس، جایی که بسیاری از مشتریان با کارشناسان مرکز تماس ارتباط برقرار می کنند. این ارتباطات باید با دقت، حرفه‌ایترین و دوستانه‌ترین شکل ممکن صورت گیرد.

ادامه مطلب
call tech.ir 26 - بلاگ - کال تک
مبانی مرکز تماس

نقش ها و مسئولیت ها در مرکز تماس

هر مرکز تماس، نقش‌هایی دارد که استاندارد هستند. درحالی‌که برخی نقش‌ها بسته به بزرگی مرکز تماس و نیاز شرکت می‌توانند تغییر کنند. هر نقش در مرکز تماس یک سری خدماتی را بر اساس نیاز شرکت ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
call tech.ir 31 - بلاگ - کال تک
راهنمای خدمات مشتریان

چگونه رضایت مشتری را بهبود دهیم؟

بیش از ۵۰ درصد مصرف‌کنندگان گفته‌اند که به‌خاطر فقط یک تجربه بد در خدمات مشتریان، به سمت رقبای کسب و کار حرکت کرده‌اند. به این معنی که بهبود رضایت مشتری، یک پارامتر کلیدی در موفقیت و سلامت کسب و کارها است.

ادامه مطلب
call tech.ir 30 - بلاگ - کال تک
مهارت‌های مرکز تماس

نگرش مثبت در مرکز تماس

خدمات مشتری، مهم‌ترین دلیل شکل‌گیری مراکز تماس است. وظیفه اصلی کارشناسان مرکز تماس دریافت تماس‌های مشتریان و پاسخگویی به سوالات آنها است. به عنوان یک کارشناس، اگر نتوانید به مشتریان توجه کنید یا خدمات ارائه دهید، فقط مشتریان ناامیدی خواهید داشت که هر روز از شما دورتر می‌شوند.

ادامه مطلب