بلاگ ها
اینجا جایی است که درباره موضوعات مختلف آموزشی، مهارتی و سازمانی می نویسیم تا به شما کمک کنیم راحت تر یاد بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید.

سنجش عملکرد مرکز تماس چیست؟
متریکهای مرکز تماس، اثربخشی کلی تیمهای خدمات مشتریان را میسنجند. استفاده از متریکها با هدف سنجش عملکرد مرکز تماس، جنبههای مختلفی را شامل میشود.

رضایت مشتری چیست و چرا اهمیت دارد؟
اگر می خواهید مشتریان بیشتر را نگه دارید و ارزش طول عمر مشتری (LTV) را افزایش دهید، لازمه آن حفظ رضایت مشتری است.

۶ راه برای رفتار محترمانه با مشتری
رفتار محترمانه با مشتری همیشه کار سادهای نیست. مخصوصا زمانی که مشتری ناراحت است و به دنبال راهحلی برای مشکل

۷ تکنیک برای مدیریت انتظارات مشتریان
غیر ممکن است که ما بتوانیم شرکت خود را بدون ایجاد فرهنگ متمرکز بر ارتباط با مشتری، هدایت کنیم. مصرفکنندگان نمیتوانند میل خود را به استفاده از برندهایی با تجربه مشتری بهتری پنهان کنند. یک مطالعه نشان میدهد که این عامل به زودی جای قیمت و محصول را در فرآیند تصمیمگیری خواهد گرفت.

چاقوی دو لبه برونسپاری | مزایا و معایب
برونسپاری یک کار رایج برای کسب و کارها است که بخشی از فعالیتها و فرآیندهای خود را به یک شرکت دیگر میسپارند. مزایای برونسپاری میتواند قابل توجه باشد. از صرفهجویی در هزینه گرفته تا افزایش بهرهوری. از طرفی دیگر، کاهش کنترل روی فرآیند برونسپاری شده، یک ریسک محسوب میشود. قبل از برونسپاری فرآیندها، باید با مزایا و معایب برونسپاری آشنا شویم و آنها را با دقت بررسی کنیم.

لحن و تن صدا در ارتباط با مشتری چه نقشی دارد؟
در ارتباطات کلامی، لحن و تن صدا اهمیت زیادی دارد. این به مخاطب کمک میکند تا پیام را بهتر درک کند و اطلاعات به درستی منتقل شود. عوامل متعددی را میتوان موثر در لحن و تن صدای افراد و اثربخشی پیام دانست.