بلاگ ها

اینجا جایی است که درباره موضوعات مختلف آموزشی، مهارتی و سازمانی می نویسیم تا به شما کمک کنیم راحت تر یاد بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید.

call tech.ir 41 - بلاگ - کال تک
مهارت‌های مرکز تماس

شیرجه با ۵ تکنیک به عمق مشکل مشتری​

زمان برای افرادی که به‌صورت مستقیم با مشتریان در ارتباط هستند، از اساسی‌ترین مواردی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند. برای رفع شکل مشتری باید حداقل اتلاف زمان را داشته باشیم. از طرفی نقشه سفر مشتری باید به شکلی باشد که بازگشت او برای خدمات را تضمین نماید.

ادامه مطلب
call tech.ir 49 - بلاگ - کال تک
مفاهیم مدیریتی مرکز تماس

نقش قیمت در راه‌اندازی مرکز تماس

با این حال توجه به نقش قیمت در راه‌اندازی مرکز تماس باید در اولویت قرار گیرد. اهمیت توجه به هزینه‌ها زمانی دوچندان می‌شود که مدیران سازمان به بینش جدیدی در خصوص اولویت تخصیص منابع مالی سازمان پی می‌برند. اینجاست که برون‌سپاری خدمات مشتریان بیش از پیش جلب توجه می‌نماید.

ادامه مطلب
call tech.ir 48 - بلاگ - کال تک
مبانی مرکز تماس

IVR چیست؟​

تلفن گویا (IVR) مرکز تماس جایگزین کارشناس نیست، اما راهی برای بهبود رضایت مشتری و در عین حال در دسترس گذاشتن کارشناسان برای رسیدگی به تماس‌های ورودی با مسائل پیچیده‌تر است.

ادامه مطلب
call tech.ir 47 - بلاگ - کال تک
مبانی مرکز تماس

CRM چیست؟

مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) یک استراتژی است که شرکت ها از آن برای مدیریت تعاملات خود با مشتریان استفاده می‌کنند. مدیریت ارتباط با مشتری برای ساده‌سازی فرآیندها، ارتباط با مشتری، افزایش فروش، بهبود خدمات مشتری و افزایش سودآوری به سازمان‌ها کمک می‌کند.

ادامه مطلب
call tech.ir 46 - بلاگ - کال تک
مبانی مرکز تماس

ابزارهای مرکز تماس | ۱۰ ابزار ضروری

مرکز تماس کارآمد، قلب تپنده سازمان شما است که ارتباط شما و مشتریانتان را حفظ می‌نماید. ایجاد مرکز تماسی کارآمد و موثر که رضایت مشتری را جلب کرده و سفر مشتری را رضایت بخش کند، کار آسانی نیست. اما انتخاب درست ابزارهای مرکز تماس می‌توانند، تمایز کافی را ایجاد نمایند.

ادامه مطلب
call tech.ir 45 - بلاگ - کال تک
مبانی مرکز تماس

مرکز تماس چیست؟

مرکز تماس بخش متمرکزی از سازمان است که تماس های ورودی و خروجی مشتریان فعلی و بالقوه را مدیریت می‌کند. مراکز تماس یا در داخل سازمان قرار دارند یا به شرکت دیگری که در رسیدگی به تماس‌ها تخصص دارد، برونسپاری می‌شوند.

ادامه مطلب