بلاگ ها
اینجا جایی است که درباره موضوعات مختلف آموزشی، مهارتی و سازمانی می نویسیم تا به شما کمک کنیم راحت تر یاد بگیرید و بهتر تصمیم بگیرید.

۵ اشتباه رایج مراکز تماس که باعث ترک مشتری میشود
برای جلب اعتماد و وفاداری مشتری، همیشه موثرترین راه، یک تجربه به یاد ماندنی است. برای همین باید با پیشگیری از این 5 اشتباه اشتباه در مرکز تماس، بهترین تجربه را برای مخاطب رقم بزنیم.

چطور سد دفاعی مشتریان ناراضی را بشکنیم؟
مدیریت مشتریان ناراضی یکی از اساسیترین اقدامات سازمانها برای حفظ مشتری و تعامل سازنده با آنها است. همواره برای پاسخ به انتظارات مشتری، تلاش بسیاری میکنند تا محصول درخور و شایسته نیاز مشتری را به او ارائه دهند. اما این تلاش و کوشش همیشه برای مشتری رضایتبخش نیست.

کیفیت خدمات، کلید وفاداری مشتری
بدون شک حفظ و وفاداری مشتری برای هر شرکتی حیاتی است، در حالی که به دست آوردن مشتریان جدید برای رشد مهم است، حفظ آنها برای تثبیت درآمد نیز ضروری است.

چالشهای برونسپاری خدمات مشتریان و راهکارهای کنترل آن
در سالهای اخیر برونسپاری فرآیندهای کسب و کار در دنیا و همچنین در ایران جایگاه ویژهای پیدا کرده است. اما این مسیر چالشها و مزایای زیادی دارد که باعث میشود هر کسب و کاری قبل از برونسپاری به جوانب مختلف آن فکر کند و به همین دلیل فرآیند تصمیمگیری را سخت میکند. اما انتخاب درست مسیر میتواند تا حد زیادی چالش های برونسپاری را پوشش داده و کمک کند تا بهترین تجربه از این فرآیند به دست آید، به خصوص برونسپاری در زمینه خدمات مشتریان که بخشی حساس از هر کسب و کار است که البته با کمبود دانش تخصصی در این حوزه در کشورمان نیز مواجه هستیم.

صعود به قله بهرهوری با هوش تجاری در مرکز تماس
با توجه به حجم داده هایی که در مرکز تماس وجود دارد و همچنین معیار(KPI) های مختلفی که در مرکز تماس مورد استفاده قرار میگیرد، اهمیت تحلیل داده و هوش تجاری در این کسب و کار بسیار بیشتر مورد توجه قرار میگیرد. ایجاد بینش و انجام تحلیل درست به وسیله هوش تجاری در مرکز تماس به ما کمک میکند تا بتوانیم از نظر عملکردی و کیفی موارد مختلف را بررسی کنیم و بهبودهای لازم را اعمال کنیم.

انتظارات نسل Z از خدمات مشتریان
به عنوان بومیان عصر دیجیتال، انتظارات نسل Z از خدمات مشتریان جدید هستند. با پیوستن نسل Z به نیروی کار قدرت خرید آنها افزایش پیدا میکند و شرکتها برای به دست آوردن این نسل باید تغییراتی را در خدمات مشتریان خود ایجاد کنند.
نسل Z میخواهد به همان روشی که با دوستان خود ارتباط برقرار میکند بتواند در هر زمان و هر مکان و با استفاده از کانالی که راحتتر است با کسب و کار هدف ارتباط برقرار کند.